Dagens utflykt....

gick till Partille. Idag vaknade tjejerna vid 7 tiden o de va verkligen inte igår som de gjorde de...har varit bortskämd under julen o har fått sova till kl 9. Fast det funkade så jag ska inte klaga...dom roade sig själva en stund så jag gick inte upp ur sängen fören vid halv 9 =)
Klädde på oss o gick ner o käka frulle...jag ringde till Sara o sa att vi snart skulle bege oss hemifrån.
Satt på oss alla kläder o gick ut till bilen...som jag snabbt såg att plogbilen snyggt hade lämnat snövallar bakom...SUCK. Satt in tjejerna i bilen o sparkade undan snön så gott de gick....satt mig i bilen o la i backen...Hur långt tror ni att jag kom??? INGENSTANS =( Sprang ut o in i bilen o gjorde mitt bästa för att försöka komma iväg, men de tog säkert 20 minuter innan jag på någe sätt lyckades köra fram o bak o sen fick komma ut från parkeringen på ett onormalt sätt, men för mig är alla sätt som funkar bra =)

Vi kom iaf fram till Partille...så de va lovely. Vi va o hälsade på Sara o hennes underbara twins Tilde o Natalie...tror tjejerna hade riktigt skoj med massa nya leksaker för de roade sig som bara den...o de kollade tom på film...så nu vet jag vad jag ska köpa "Pippi Långstrump" hon fångade deras uppmärksamhet =)
Vid halv 4 tiden begav vi oss hemåt igen o båda 2 somnade rätt snabbt i bilen =)
Har en känsla av att Tilde o Natlie somnade lite fortare hehe....normalt sover de om dagarna, men idag störde vi deras dagliga rutiner heheh =)

Under kvällen har vi mest bara myst...vilket är underbart. Sen vid 8 så va de dags för de små att krypa ner i sängen =)
Tack för idag Sara...de måste vi göra lite oftare.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback