Sol, sol underbara sol <3

Kan man bli annat än helt underbart glad av detta vädret??? Solen o den klarblåa himlen skriker VÅR... Sen kan man lätt bli lite deppig i samma stund som man kollar på vädret o de e snö/regn som ska komma...HATAR verkligen snö just för tillfället. Hata är ett starkt ord, men jag står för de. Längsta o mest utdragna vinter jag varit med om.
Det är ju tur att man har en hel del att se fram emot nu under våren...först är de ju den underbara premiären den 4e april...o den 2a april är det party party hos min Rosie :)
Sen blir de hem o jobba några veckor för att sen den 22a april åka upp till familjen o hälsa på.
Sen är de jobb i maj o sen 4e juni tar vi flyget till Spanien en vecka...weeeiiii.

Ska självklart hitta på massa skoj mellan dessa datum åxå...som nu på lördag...då blir de party party hemma hos min bästaste Tebbe vars underbara sambo fyller 30 år hahah välkommen över på andra sidan Peter ;)

Ne nu blir det sängen för imorrn är de jobb som gäller igen.

Ha de bäst alla...PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback