Bara massa kalas...

Den här helgen har det bara varit massa fest. I fredags så ringde min kära Tebbe o sa åt mig att jag skulle ta o komma förbi hemma hos dom på lite vin...o sen dra vidare till Pustervik för en Reggie spelning. Jag va lite tveksam för jag stog precis o gjorde iordning smörgåstårtorna för lördagen, men på nått sätt lyckades dom övertala mig =) Jag kom dit vid 9 tiden o det va mycket trevligt. När kl blivit ca 23 eller nått så ringde vi efter taxi, men i sista stund så bestämde jag o Tebbe oss för att hoppa av på avenyn. Vi tänkte lite back in the days...för vi gick till Rose´n Crowns (ja jag vet BlåVitt hak) kan ju inte säga att det va nå direkt drag där så efter en öl gick vi till Babar där vi åxå hängt en del när vi flyttat ner hit. Tog 1 öl där åxå o sen gick vi. Vi tog vagnen till Pustervik för att möta upp de andra...som självklart bestämt sig för att gå där ifrån precis när vi betalat o kommit in, men Tebbe fixa så vi fick pengarna tillbaka :)
Peter o gänget gick till BK o jag o Tebbe till Stars and bars eller va de hette för att ta en öl o kolla läget...o måste ju säga att vi inte hamnat helt rätt hehe så vi gick efter 1 öl.
Sen åkte vi hem till Tebbe o Peter igen o hade skoj...Nu har jag träffat mini weises dubbelgångare...grymt kul människa hahah.

I lördags hade vi kalas för Daniel som fyllt 30...massa människor o supergod smörgåstårta (klappar mig själv på huvudet o säger duktig Sara) Sen deckade jag med tjejerna kl 18:30 sov till 20...va vaken till 22 o decka sen i soffan...gick upp o la mig mellan tjejerna kl 1 o sen la jag mig i min egen säng kl 3.
Vaknade till kl 5 då Flisan kommer in till mig o vill lägga sig =) sen kom Amanda kl 8 o väckte oss...så underbart nu när de kommer själva o man inte behöver hämta in dom :)

Idag har jag haft sovmorgon (kors i taket) Gick upp kl 11 o då hoppa jag o tjejerna in i duschen. Kl 15 gick vi till Gunnel (Daniels mormor) o grattade henne.
Tjejerna e helt slut efter helgen så de somnade vid 7...själv sitter jag i soffan o slappar...har kollat på Solsidan. Blir tidig sänggång idag för imorrn ska jag upp kl 5...börjar jobba 7 o sen slutar jag inte fören kl 20 för vi har planering imorrn.

har även kollat upp datum för att åka upp till mamma...allt känns genast mycket lättare när man har nått att se fram emot =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback