Underbara vänner...

Mina lediga fredagar umgås jag med mina underbara vänner Sofia, Annika o Tebbe. Snackar massa strunt o bara har det trevligt...tjejerna får passa på o leka med Nino...snart är Nova med i gänget åxå, men hon måste bli lite större bara.

Den här veckan har varit helt oki, jag har jobbat, solat o myst med mina små sjuklingar...de har varit hemma från dagis ons-tors...snoriga e dom fortfarande, men pigga o glada.
Helgen vet jag inte riktigt vad som händer...tanken va att jag skulle åka med Daniels mamma till lager 157 o Daniel o tjejerna till Malmö med Jörgen, men de blev inte så. Ta med tjejerna till lager 157 känns inte som ett alternativ så vi får se vad som händer.

Om en vecka åker jag upp till sthlm alldeles själv...till min Rosie på inflyttningsfest o så e de ju premiären DIF-AIK...som jag har längtat =)
Måndagen den 4:e ska jag träffa mamsen på dagen innan matchstart kl 20:00.

Ne nu ska jag invänta mina vänner...ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback