Idag är det ingen vanlig dag...

ne för det är min bästaste mammas födelsedag. Stort grattis till dig mamma <3
Tycker det är jättetråkigt att man vid dessa tillfällen bor 50 mil bort från sin familj...tycker det är tråkigt annars åxå självklart, men vid speciella tillfällen märks det av extra mycket.
Fast har idag ansökt om semester...så de dröjer inte allt för länge tills jag åker upp o tillbringar en veckan med mina underbara familjemedlemmar.

Annars har dagen varit bättre än igår, men inte som den borde vara. Fast efter morgonens samtal så fick jag ur mig lite iaf o de känns väldans gött...o snart kan det vara över...de skulle va ännu mera härligt (håller tummarna)

Idag fick jag det efterlängtade svaret tillbaka...o de värmde verkligen i hjärtat <3
Jag sa till Amanda o Felicia att -Jag älskar dig...o till svar fick jag -Jag älskar dig <3 Finns de nått som kan värma mer i ens mammahjärta? Förutom alla andra underbara stunder så Nej

Nu vill jag egentligen kolla på Sverige-Danmark, men tydligen så blir det inte så...så då blir det nog sängen ist...orkar inte bara.

Ha de bäst alla...PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Liv

åååh.. sötisarna dåååå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback