Då va de över för denna gången...

Japp igår va de ju äntligen final i melodifestivalen...jag hejade på Danny, men blev inte så lessen att Eric Saade vann. Det va ju rätt väntat att dessa två skulle va de som skulle slåss om platsen i Tyskland. Rätt ointressant kanske o skriva i en blogg, men jag gör de bara för att =)

I helgen iaf så har det varit lugnt...i fredags va Daniel ute o drack öl med en jobbarkompis...så Christin kom över med en flaska vin...sen blev det sängen vid halv 11.

I lördags vaknade tjejerna vid 8 så då gick vi upp o köka frukost o kollade lite på barnprogram...sen ringde Christin o fråga om de fick låna tjejerna en sväng, men de insåg att jag åxå hade tråkigt så vi 3 åkte över till dom ist. Kvällen va melodifestivalen inbokad. Sen väckte vi tjejerna o åkte hem...jag somnade rätt snabbt strax efter de små.

I morse vaknade jag före dom o det har väl inte hänt förrut tror jag =) 9 Vakna de till åxå o då starta jag tvättmaskinen o nu har vi precis ätit nlunch. Snart ska vi packa in oss i bilen för natt åka o hälsa på Sara, Magnus, Tilde o Natalie. Tjejerna  ska få leka av sig lite =)
Funderar på att sola lite senare ikväll...kommer inte hinna med de i veckan så får passa på idag :)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback