Peter 30 år

Är de en vanlig dag? Ja idag är en vanlig dag för de va igår som det va Peters födelsedag. HURRA HURRA HURRA på din 30-årsdag.
Fast det är idag som vi får fira honom...Party party. De ska bli grymt skoj, men en sak undrar jag...Hur ska vi få plats?? Fast finns de hjärterum finns de stjärterum eller hur e de man säger? Ca 40-50 pers i en 2a på 55kvm ;) Najs.
Idag bestämde sig Amanda för att vakna kl 7...vilket jag inte alls förstår för de somnade inte förren 21.30 igår...Flisan ville inte alls vakna, men har man en babblandes syster runt sig hela tiden så förstår jag att det inte går att sova mera.
Så nu sitter jag här i soffan o kollar på barnprogram med smått gnälliga barn...kul kväll Daniel kommer ha...han ska va hemma med de små medans jag går ut o roar mig :)

Vi 16 tiden ska jag först iväg o fixa mina naglar igen...sen ska jag snabbt försöka hitta nått jag kan ha på mig ikväll...sen drar de igång.

Ne nu ska jag laga lite lunch till de små o sen får vi allt klä på oss lite o gå ut i den underbara solen =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback