Hipp Hipp HURRA

För idag är det Hasses födelsedag....tyvärr kan jag ju inte bara åka dit på födelsedagsfika, men jag har iaf skickat en liten present =) Grattis Hasse

Nu sitter jag på jobbet...kom hit lite tidigare än jag borde, men de e rätt skönt o bara ta de lugnt en stund innan de blir high life =)

I fredags va jag o tjejerna hemma hos Anna, Alfred o Olle o hälsade på...vi kom dit redan vid 10 o åkte hem igen runt 17 tiden...kan lova er att tjejerna va lagom trötta. Amanda somnade i mitt knä när vi satt o tittade på Blixten McQueen...o de hör inte till vanligheten att hon somnar så...Flisan somnade en sväng i bilen hem. Tack för en trevlig dag Anna.
I lördags mådde jag lite halvkasst...yrsel o feber tror jag, men med 2 alvedon så tog jag mig igenom även denna dag. Va ner till backaplan o köpte nya skor till Amanda så nu kan hon äntligen ha skorna på sig utan att ha ont stackars barn.
Igår kom Sara, Magnus, Tilde o Natalie förbi o vi käka lite mat o hade de trevligt. Magnus ska hjälpa mig o dra om elen...så att man kanske kan få ett barnsäkert hem hehe...skulle ju ha gjorts för länge sen egentligen, men bättre sent än aldrig =)
ja o så e de måndag igen...jobbet väntar, men snart är det helg igen =) Ja man måste ju vara positiv ;)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ninni

tack för dina fina ord :)

Neh 8 var faktiskt inte mycket, även om man känner sig som en heffaklump haha :D Fast egentligen är det ju bara positivt att vara heffaklump just nu då det är något där inne :) Känns fantastiskt :D



Hoppas du och dina fina har det kanon där borta på andra sidan <3

Postat av: Sofie Rosenberg

Hur slutade kvällen ?? Hoppas det var riktigt villt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback