Trött i ögat...

Igår morse väckte Flisan mig kl 6...inte oki enligt mig hehe. Tror inte de va så uppskattat från henne själv eller Amanda heller, men men så blev de.
Mycket trötta o lite smått gnälliga tjejer under dagen, men värst va nog jag...stackars barn.
Vid halv 12 försökte jag få dom att sova en stund även om de slutat sova middag hemma, men de gick som vanligt...de vägrade hehe...De va bara jag som slumra till en stund...de va skönt hehe.
Annars va dom som vanligt...Flisan lite kass i magen, men åt bättre än vanligt.
Kan inte tänka mig att det e nån maginfluensa hon fått iaf o de känns skönt, men vi är hemma idag ändå...bara för att...jag e ju ändå ledig imorrn.

Vid 18.30 la vi oss igår...jag tog plats på golvet mellan tjejerna...ja jag låg ju inte direkt på golvet utan har gjort en tillfällig "säng" av de gamla stolsdynorna o 2 chilifiltar...helt oki faktisk att ligga på medans de somnar, men igår va jag visst tröttare än tröttast för jag vaknade inte fören halv 7 imorse :)
Jag sov en hel natt...vilket jag inte gjort på bra länge...me like alot.

Idag blir de slappa...sen ska jag o tjejerna in o möta upp Sara när hon slutar jobba. Vid 16.30 blir de stan för att se om vi kan fynda nån outfit till morgondagen :) Längtar massor tills imorrnkväll då de blir middag o utgång med alla kollegor =)

Ne nu ska jag leka lite med mina barn...fast allt de tjatar om e att kolla på Pingu på youtube ;)


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback