VAB

Japp de fick jag va hemma för idag...ibland känns det inte riktigt som att man har tid för de, men med dessa små juveler så tar man den tid man har.
Det började igår efter jag hämtat dom från dagis...Flisan va extremt risig i magen (vet kanske inte så trevligt att höra) sen har de fortsatt nu på morgonen så då kan jag ju inte lämna dom. Hon är pigg o glad o hon äter precis som vanligt så tror inte att det är magsjuka, men vem vet nått måste de ju vara.
Så idag går Pingu varm på youtube o Timmy Lamm på dvd´n. Fast nu är de ju så att mina små juveler inte är så jätteintresserade av att kolla på tv, men det kanske kommer.
Känns som jag gör tvärt emot va alla andra mammor gör...de flerst tycker att sina barn tittar alldeles för mycket på tv =)

Vi skulle behöva ta en promenad till affären, men jag vill ju ha ett mess om att mitt paket har kommit....de ska ju komma denna veckan. Ju mer man väntar desto längre tid tar de väl....

På fredag ska vi ut o käka med jobbet o tacka av en som har slutat...vilket jag tycker e grymt tråkigt...ja att hon slutat alltså. Ut o käka ska bli jättemysigt...o känna jag vissa kollegor rätt så blir de inte till att åka hem efter de utan det blir till att gå vidare o skaka rumpan =)

Idag fyller även Liv 25år Hipp hipp HURRA på din födelsedag gumman.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

tack igen :-)

hoppas hon blir bättre i magen..

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback