Megalång dag...

idag har jag jobbat mellan 7.30-20.00 i vanliga fall e man helt slut i huvudet efter en dags jobb...så att sätta sig o ha 3 timmars planering efter de är ju inte de roligaste. Det är ju tur att vi har de, men man e ju rätt såsig i skallen.
Daniel har köpt bil o eftersom han inte har nå körkort så är de bara jag som kan köra :) Det är grymt för det kortar ner min till och från resa till jobbet med 1.5 h. Tack så mycket =)

Idag när jag kom hem så va de alldeles tyst i huset o jag trodde de hade somnat alla 3, men tji fick jag för efter en kort stund kommer Daniel ner o jag fick ta över. Va inte så farligt för Amanda somnade efter ett par minuter...Flisan va lite segare, men somnade till slut.

På torsdag kommer min pappa o Agneta ner o hälsar på de ska bli mys....får se vad vi kan hitta på för skoj.
Ne nu blir det sängen för mig för mina ögon vill inte va med mera.

Ha de bäst...PussenKramen


Med Play-doh kan man göra mycket skoj <3

Mormors glasögon passar mig perfekt <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback