Bytte bort min sovmorgon!

Idag va de min tur att ha sovmorgon, men jag bytte bort den...lät Daniel sova till halv 12...sen åkte jag iväg alldeles själv ner till backaplan. Va härligt de är när man kan gå o kolla i affärer i sin egen takt...o dessutom slippa tvinga tjejerna till någon som de tycker e dötrist.
Shoppade en del, men tycker inte själv att det blev så mycket.
På H&M hittade jag en kjol o strumpbyxor...o så köpte jag en liten present till lilla Nova som jag inte hunnit träffa än, men snart så hoppas jag. Hittade 3 tröjor på MQ, en bok till Daniel på Bokia, 3 tröjor o 6 par strumpor till tjejerna på Lindex o sist men inte minst ett Timmy Lamm dagis på Toys R Us.
Sen va jag tvungen att stanna på Hornbach på vägen hem för jag hittade så otroligt söta Nalle Puh tavlor där förra gången, men de va tyvärr slut. Sara hade hittat såna på Clas Ohlssons åxå så får pröva där ist.
Jag ska ju gö om tjejernas rum så fort jag kan så då kommer de passa alldeles utmärkt =)

Sen efter de roliga shoppandet så blev de Willys o de nödvändiga shoppandet...fast då va de inte mitt kort som blev belastat heheh.
Nu sitter jag här i soffan...Daniel ligger uppe hos tjejerna som jag antar har somnat....o även han =)

Nu blir de lite tv...sen sängen...för imorrn börjar de på riktigt på jobbet. Hoppas på en positiv o rolig vår.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback