Snart är dagen här...

Tjejerna är pigga o glada nu...vilket är superskönt. Visst dom e fortfarande snoriga o lite hostiga, men ingen feber iaf =)
Imorrn ska vi till dagis o knäppa gruppfoto...jag ska tydligen lämna dom där o sen ringer dom när de e klart. Vi får se hur de blir om jag går hem eller om jag väntar där medans de tar kort. Enskilda kort kommer att tas om 2 veckor =)

Tjejerna somnade för bara en liten stund sen...o jag skulle verkligen behöva komma ner till backaplan...får se vilket humör de är på när de vaknar...annars får jag se om jag kanske hinner när Daniel kommer hem.

Ja o så denna dagen som jag pratar om...Tebbe fyller 25 <3 De e ju egentligen på sönda, men party blir de på lörda :) Från början va de Astrid Lindgren tema, men de har nu blivit ändrat i sista stund...va rätt svårt att hitta de rätta kläderna. Så nu e de bara maskerad...mycket lättare, men ändå lika svårt. Ingen aning om vad man ska hitta på....Nån som har nån idé o dela med sig? =)

Ne nu ska jag klura ut nå skoj...Ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback