Panik, stress och trött trött trött

Denna veckan har de varit fullt ös hela tiden. I lördas så åkte jag o Christin till Ullared för att se om man hitta nå fynd. De va ju världens sämsta väder denna dag o självklart så va de tjockt med folk...så vi började Ullaredsvistelse med att köa för att komma in...kan lova att jag va lagom dyngsur innan vi va inne.
Jag fyndade lite iaf...hittade fodrade regnställ till tjejerna o sen lite annat smått o gott...Det jag e mest lessen över e att jag inte hann in i skoaffärerna innan de stängde, men jag fick iaf träffa min syster o extramamma så de gör inte så mycket...får ta dessa affärer först nästa gång. Vi bestämde att vi skulle ta en tur tillbaka snart...+ att vi måste ta oss till Lager157 åxå. Mycket man ska hinna med.

Veckan på jobbet har varit allt annat än lugn o skön...båda mina arbetskollegor va sjukskrivna denna veckan..så jag tackar gudarna att jag har haft Sara där (Sara e en av de tvillingmammor som jag umgåtts mest med under mammaledigheten)
Har fått ändra lite rutiner...hann med o möblera om på jobbet...hehe de andra 2 kommer få en liten chock när de kommer tillbaka, men jag o Sara har gjort allt så de ska vara de lättaste =)

Igår va jag iaf ledig o hemma med mina juveler. Sofia, Nino o Annika kom förbi på förmiddan o vi hade lika trevligt som vi allt har. Nino fyllde dessutom 1 år i onsdags...herregud den lille parveln har redan blivit 1 år...sjukt va tiden går. Sen när de åkt hem o tjejerna sovit färdigt så tog vi en promenad till centrum o handlade lite nya blommor o krukor...Blev så fint inne i vardagsrummet...nu ska de bara målas o få upp den nya tapeten som legat i snart 1 år. Kanske dags att få tummen ur...har även dragit ner tapeten i tjejernas rum så de ska jag åxå gö iordning.

Idag har vi varit på kalas...några få bara, men väldigt trevligt. Tjejerna deckade snabbt i vagnen när vi gick därifrån. Vi tog bussen hem till Christin o Jörgen o slappa lite. Fick sen skjutss hem o tjejerna deckade snabbt igen...hahha helt slut va dom.
Nu har jag krypit ner i sängen o e dötrött...så krama kudden ska bli gött.

Imorrn ska jag ha sovmorgon...sen på eftermiddan ska vi o kolla på damfotboll...skoj skoj.

Ne ha de bäst alla....

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback