Torsdag och imorrn är jag LEDIG

Japp torsdag idag o snart helg, men min helg börjar idag...helt oki faktiskt.
Dagen har väl varit sådär...får väl skylla på att de e torsdag o alla e trötta. Men på månda blir de nya tag igen...o en väldigt lång dag så jag hoppas att vi får ut de vi vill av den.

Imorrn kanske vi får besök av Sofia o lilla goa Nino o Annika...eller om de blir så att vi åker iväg...vi får se vad som händer. Annars i helgen är de utgång på lördag som gäller...Tebbe o jag ska ut o parta...de va länge sen kan jag lova. Va nog innan jag blev gravid om jag inte är helt ute o cyklar...så de ska bli skoj.

Idag va de helt underbart att komma hem...tjejerna va superkramiga o mysiga. Snacka om att de har energi såhär på kvällarna...varför har man inte de själv??? hehe.
Idag va de även en liten stund på dagis o knäppte kort...är sååå nyfiken <3

Ne nu blir de Vampire Diares om en stund...eller om de blir Robinson...har inte bestämt mig än...vill ju se båda. Hatar när tiderna krockar...varför kan de inte lägga programmen efter hur jag kan titta på dom? I-landsproblem Iknow, men de stör mig iaf.

PusenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara Solid

Hej gumsan!

Skönt me helg! tänkte bara tipsa om en inspelningsbar box till tv:n. skit bra. jag spelar in massor o kollar när pyret sover...

ha det gött ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback