Tisdag o snart helg....

Ja kanske inte för alla, men jag jobbar bara 2 dagar till o de känns rätt gött. Båda dessa dagar kommer bli relativt softa...imorrn är de ganska lite barn o på tors har vi heldagsplanering så då har vi inga barn alls ;)
På tors skulle jag egentligen jobba mellan 9-17, men nu ska ja jobba 8-16 ist o de känns kanon för vid 14 tiden på tors kommer min mamma ner o hälsar på...weeeiiii de ska bli så himla mysigt.
De här veckoslutet ska jag bara vara...o umgås med min mamma. Fast ett måste har jag nog o de e att inhandla vinterskor till mina små juveler...stackars barn som inte fått nå vinterskor än...dålig mamma. Får ju bara säga TUR att de inte är superkallt än, men de börjar bli.

Imorrn ska barnens farmor hämta dom på fsk o jag ska skynda mig hem efter jobbet o städa lite innan mamma kommer...så jag fråga snällt svärmor om hon kunde ha dom lite extra imorrn eftermidda...o kan ju inte säga att hon va svårövertalad =)

På tal om nå helt annat så känns de som att jag har en hel del att se fram emot innan detta året e slut...Jag har äntligen bokat resa upp för mig o tjejerna...kommer att fira jul i götet i år så då får de bli en tripp upp innan. Har ett antal födelsedagar jag ska hinna med under den vecka jag blir upp...o så e de ju tjejernas födelsedag åxå, men den dagen kommer vi att tillbringa på tåget...så då får vi fira nån dag senare =) Här nere kommer de iaf bli helgen innan.

Den 3e dec ska vi på spa med jobbet...grymt gött ska de bli...tycker faktiskt att alla mina kollegor är förtjänta av de...inkl jag för den delen =) Kanske mest jag mohahha...nedå.

Ne nu ska ja kolla på de desperata hemmafruarna....See ya!


<3 Trollungar <3


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback