Så trött så trött

Tror nog alla mina inlägg innehåller dessa ord...ska försöka bättra mig, men lovar ingenting.
Veckan som varit har det varit fullt upp...eller kanske inte egentligen, men sena kvällar o tidiga mornar. Måndas kom jag hem 21.30 från jobbet...hade föreläsning på kvällen...upp kl 5.30 på tis...dom som jag va så somnade jag konstigt nog sent på kvällen upp kl 5 på ons. Så fort tjejerna lagt sig på kvällen så la jag mig i soffan o ögonen sved, men vi hade bestämt att vi skulle se en film kl 21 "Låt den rätte komma in" så kom inte i säng fören efter 23. Tors va en lång dag på jobbet...med mycket barn o möten.

Igår va jag ledig o skulle vara hemma med mina små juveler...rackarns va dom har börjat prata =)
Vid 13-tiden tog vi bussen in till stan o mötte upp Tebbe...handlade lite mellis o gick till trädgårdsföreningens lekpark. Vid 16-tiden åkte vi hem o Flisan som hållt sig vaken hela dagen va lagom trött...Amanda åxå för den delen.
Daniel kom hem från jobbet o efter en stund kom hans kompis...för de skulle ut på kvällen. Tebbe o Peter skulle hålla mig sällskap framför Idol o så skulle de bjuda mig på mat....Tacogratäng MUMMA säger jag bara...måttligt mätt efter de hehe.
När de åkte vid 12 tiden så ropade sängen på mig...för idag va de ingen sovmorron för min del.
Fast behövde inte gå upp fören vid kl 9 så ska kanske inte klaga ;)
När de små ätit frulle så tog vi en promenad till affären o köpte blöjor.
När vi lagt dom i sängen så ville dom inte alls sussa...funderar på om man ska hoppa över sovandet på helgerna...dom klarar sig väldigt bra ändå.
När de vaknat kom Daniels föräldrar o hälsa på en sväng...

Nu sitter vi i soffan...tjejerna sover o jag ska snart sova åxå...är lika trött som vanligt fast jag sov 1½ timme på dagen :)

Har även hunnit med att städa lite här hemma o tvättat...vilket behövs kan jag lova.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback