Gud vilken seg dag de varit.

Ja idag har de varit en segardag...jag va ut igår med Tebbe o drack några öl. De blev inget ös från min sida kan jag lova...va sååå trött hela dagen igår o med lite öl i kroppen blev jag ännu segare. Sorry Tebbe hehe.
Åkte iaf till Tebbe så jag va där vid 19 tiden...vi gick o handlade lite mat o sen gjorde vi oss iordning o drack några öl. Vid 23 tiden åkte vi till Vicktoria o träffade de gamla goa gänget som vi hängde med när vi flyttade ner till gbg. Grymt skoj o se dom igen...haha va nog inte mycket som ändrats med dom...eller jo de har de ju, men inte deras festande o deras sätt att vara.
Efter vi varit där åkte vi hem till Tebbe igen o hade lite afterparty, men jag va bara trött så de fick bli en taxi hem efter en stund. Va hemma vid 3 tiden o kan lova att jag somnade snabbt.

Idag hade jag sovmorgon...brukar inte gilla o ha de på söndagar för e så svårt att komma i säng på kvällen, men idag sov jag till halv 2 o skulle inte ha nå problem att sova nu redan heheh.
Tjejerna bestämde sig för att inte sova idag o jag måste säga att de har varit grymt duktiga även om jag såg på dom att de va grymt trötta.

Daniel somna i soffan vid 16 tiden o jag lät han sova...tjejerna o jag käka lite midda sen ville dom bada...o jag kan lova er att de e inte lätt att locka upp dom ur badet hehe. Sen lekte vi lite på deras rum innan de va dags att knoppa. De tog inte många minuter för dom att slockana.

Imorrn är de dags för jobb igen...o måste säga att de känns nu väldigt mycket bättre att åka till jobbet...när man vet att dagarna kommer se ut på ett helt annat sätt än de gjorde senaste tiden.
De blir en lång dag imorrn för jag har avd planering imorrnkväll mellan 17-20 o klockan ringer halv 6 imorrnbitti.

Ne nu ska jag sluta svamla...ha de bäst alla.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback