Fredag med fullt ös!!!

Idag vaknade både jag o tjejerna av att Daniel lät som 10 elefanter när han skulle till jobbet...jag va tyst, men jag kan lova mig att mitt humör inte är att leka med när jag blir väckt. Speciellt när jag e tröttare än tröttst o skulle kunna sova ett antal timmar till. Till slut masa vi oss upp o allt va kanon ändå...ju mer tid man får med sina små charmtroll desto bättre =)
När jag plockat ur dom ur sängen o satt på dom kläder så slängde jag in en maskin tvätt sen skyndade jag mig o börja färga håret...sen gick vi ner o käka frukost o efter de gick vi upp på övervåningen o jag hoppade in i duschen medans tjejerna hoppade i min säng. De e nå nytt de börjat med...hoppa i sängen o i soffan...o grymt skoj har dom hehe.
sen va de bompadags...tjejerna älskar Småkryp som går på bompa...de stod o skrattade som bara den när den lilla nyckelpigan hittade ett frö som den planterade.

När tvätten va klar gick vi upp igen o hängde tvätt o precis när vi va klara knackade de på dörren o då kom Anna med Alfred o lilla Olle...drack lite kaffe o snacka skit. Vid halv 12 klädde vi på oss o gick ner till bussen för att åka till Backaplan o möta upp Annika, Sofia o lilla Nino. Käka lunch o hade mysigt.

Vid 16 tiden va vi hemma igen o då kan jag lova er att Flisan va trött för hon bestämde sig för att inte sova idag. Gav dom mat o sen lite ostbågar som fredagsmys...de va så trötta så de hade inte orkat allt för länge idag.
Tror att de tog ca 5 min för dom att somna idag o de va ju inte igår direkt de hände senast =)

Nu sitter Daniel o spelar tv-spel o jag inväntar idol o smågodiset ;)

Sen har jag beställt tjejernas dagisfoton idag...så fina blev dom <3<3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback