Back to normal =(

Ja nu har mamma åkt hem igen...fan de e lika jobbigt varje gång. Vi tog bussen ner till stationen vid 10.15...o va framme redan vid halv 11, de gick lite snabbare än vi tänkte oss. Vi satt oss o drack lite kaffe o tog en bulle...tjejerna svepte i sig päron mer. När vi lessnat på de gick vi runt lite innan vi följde med mamma till tåget.
När vi sa hej då så såg tjejerna så frågande ut...blev nog lite konstigt att mormor klev på tåget o inte vi.

Sen åkte jag o tjejerna o handlade innan de va dags att gå hem o sussa för de små. När jag lagt dom så ville dom som vanligt inte sova...så efter en stund gick jag upp för att kolla läget o då hade Flisan slängt ur allt ur sängen även madrassen.
Båda 2 hade plockat av sig blöjorna så Amanda hade kissat ner hela sin madrass o Flisan kissa ner golvet. S de va bara att plocka ur dom ur sängarna o slänga in alla saker i tvättmaskinen....o så fick dom straffet att inte sova. Ja ni tror säkert att de blev jättelessna, men de kan jag lova att de inte blev.

Vi gick ner o lagade lite mat sen va de lek o bus för hela slanten.
Tidig sänggång blev de för dom idag, men först va de dags för ett bad så de är rena o fina imorrn till dagis.
Nu sitter jag o tittar på tv o inväntar Tebbe o Peter som ska komma förbi på en fika...Daniel sover i soffan.

Imorrn börjar mitt nya liv...dags för att gå ner lite i vikt...tänkte köra till jul nu så man kan svulla ordentligt då :)

Ne nu har jag nog inget mer att skriva så jag sätter punkt här.

 
Åh vad jag saknar sommaren

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback