Idolbild...

Japp även jag har fått knäppa kort på jobbet...så nu ska nog min kära familj få en idolbild även på mig i julklapp ;)...varför ska de nöja sig med bara tjejerna ;) HAhaha


Tror ni inte att dom skulle bli glada?

Igår va de O´learys som stod på schemat...tänkte ju att jag skulle få kolla på mitt kära AIK, men de fick bli bara fotboll...Där satt jag i min finaste AIK tröja o kollade på IFK-Gefle...men de bästa va nog ölen. Kanske inte va så svårt att lista ut. Drack bara 2 iofs, men de va lagom för en söndag.
Nu är Allsvenskan slut...vad ska man hitta på nu då fram till april o den drar igång igen??? Får väl kolla på hockey ist...inte lika skoj, men den 27e nov e de Frölunda-AIK så de låter lite lockande.

Ne ikväll får de bli en rätt tidig dag...för jag e trööööt, men de e ju ingen nyhet direkt :)

Nu ska jag pilla med lite jobbgrejer...tack för mig.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback