Hur kan man bo i Göteborg...

när man håller på AIK...ja de e ju en fråga som man fått ett antal ggr sen man flyttade ner. Idag kan jag verkligen ställa mig den frågan själv...kan ju inte säga att det är en hörprioriterad match en dag som denna. Alla sportbarer visar ju självklart HIF o MFF´s matcher...sen e de ju andra "tråkiga" matcher...VAD e de dom inte förstår? JAG VILL SE AIK =( Aja får sluta klaga o fortsätta ringa runt o fråga.

Annars är de ju bara helt underbart väder idag...känns nästan hemskt att sitta inne, men de små ska sussa lite har jag bestämt o jag ska nog slappa lite själv...är rätt trött idag.

Ne nu får de va nog...ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback