Ensam hemma

Idag drog Daniel iväg med jobbet till Skottland...kommer hem på freda, men ska på julbord på kvällen så de blir lång tid ensam. Fast jag är ju inte helt ensam för jag har ju mina underbara barn självklart hemma.
Jag hämtade dom idag vid 16-tiden...o jag måste ju säga att jag hade lite tur för de va ute när jag kom så jag slapp bråka med Amanda o kläderna heheh =)
Vi gick hem o satt oss i soffan o myste lite med en bok. Dom har blivit så otroligt kram o pussjuka o hur underbart är inte de.
Sen blev de lite mat o lite bompa...Sen fick de bli ett bad...för jag vet inte hur mycket mat o klet de hade i håret hehe.
Mina barn älskar verkligen att bada...o de måste jag säga e super...för det va inte länge sen de blev helt hysteriska så fort man bara nämnde ordet bada. Nu är de tvärtom kan jag lova...de är aldrig så snabba upp för trappan annars =) o blöjan är av innan man hinner blinka.
De svåra är ju att få dom o komma upp...man får va så pass elak att man tömmer ur vattnet, men de tar sin lilla tid efter de åxå.
Nu ligger dom i säneg iaf o jag bara njuter av lugnet i soffan. Ska tända lite ljus o sätta på lite thé o så ska jag bara njuta.


BusFlisan spelar pajas


Även Amanda kan spela pajas

Sen skrev jag ju i ett tidigare inlägg att jag äntligen hittat overaller till tjejerna...o de kan man ju säga att det va tur för detta vädret e inte så skoj...eller visst e de mysigt med snö, men om man bara kunde slippa denna blåst...fast då har jag nog bosatt mig på helt fel ställe :(
Så här ser overallerna ut iaf:


Amanda fick en svart

Flisan fick en lila.

Ne nu ska jag fixa mitt lilla mys o till de blir de nog några avsnitt av Sons Of Anarchy till de åxå. Man kan ju faktiskt få dreggla lite åxå ;) hehe.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elea

Har du sett denna ?



kika även in på :

http://www.tvillingklubben.se/shop/klader.asp

Postat av: tebbe

Vems förtjänst är de att det gillar o bada då? Jag tar fan åt mig av berömmet för jag vill minnas ett väldigt behagligt bad med Amanda i somras när hon "inte gillade" att bada ;) Super Tant Tebbe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback