Uppe med tuppen

Idag kan jag iaf säga att jag va de...klockan ringde 05.30. Självklart va denna natt som alla andra dagen innan jag ska jobba...kom i säng vid halv 11...kunde inte sova, men gjorde de till slut iaf. Vaknade vid 3 av att de sm va vakna...o samma visa igen...kunde inte somna om. Så när kl rinde halv 6 trodde jag att jag skulle va halvt död, men konstigt nog e jag relativt pigg nu, men de kommer väl sen.
Aja nog om de ointressanta...nu ska jag gå till bussen.

Så ska jag bara tala om att Daniel ska ta tjejerna till BVC idag för första gången själv...1½ års kontroll + sprutor =( Tycker synd om de alla 3 om jag ska va ärlig, men de ska bli intressant o se hur långa de e o va de väger.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback