Underbara, underbara, underbara...väder

Imorse bestämde sig tjejerna för att vi skulle gå upp kl 7...snark, men de va oki iaf. Kollade på termometern o den visade 18 grader kl 7...hur sjukt e inte de??? det är detta väder som man väntat på nu under denna hemska kalla vinter. Gick upp...busa o sen frulle va de som gällde...fick ett sms kl 8 av Anna att hon o Alfred va vakna o klara för besök. Efter vi ätit frukost klädde vi på oss o sen tog bilen till dom....busa lite inne...fika litede bara att ta på sig skorna o gå ut. Låna en syskonvagn av grannen o så gick vi o mata ankorna på andra sidan vägen. Anna som nu igen är gigantisk (ja hon e gravid o ska ha smått igen om 3 veckor) orka ju inte gå så¨jättelångt så vi gick hem igen o lekte lite ute innan de va dags för lunch. barnen fick korv o mackisar o vi käka ris o kyckling...Amanda som e världens matgladaste barn åt även av mig...sen blev de glass för de små.
Vid halv 2 åkte vi hemåt igen o jag gjorde allt för att hålla de vakna i bilen heheh.

De sov 45 min sen åkte vi o hämta upp goaste tebbe hemma...käka en kokt med bröd på macken...hämta Daniel på jobbet...stanna på systemet o köpte vin o öl...åkte hem hit o hade en supermysig kväll...Peter kom vid 8 o de har blivit en massa tjötande. De åkte hem nu vid 22 tiden o nu ska jag gå o lägga mig lullig o go =)

Imorrn ska jag o brudarna hem o hälsa på Annika o Jennifer =) Mys ska de bli.

Jag är sämst på att uppdatera bilder, men jag lovar att de kommer.

Sov så gott...PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback