Tillbaka i götet!!

Japp nu är vi tillbaka hemma igen...Pappa o Agneta kom o hämtade mig o tjejerna ute hos mamma igår kväll vid 19 tiden...packa in all packning o satt in bilstolarna sen rullade vi strax före 20. Tjejerna va supertrötta så trodde att de skulle somna fort, men ack så fel jag hade hahaha...Amanda somnade strax efter Västerås o Flisan höll igång enda till efter örebro =) Stannade o köpte lite kaffe o färdkost sen åkte vi vidare. Va framme vid 00.40 ungefär så de gick ganska fort ändå ner.

Imorse sov tjejerna till 9.15...så trötta va dom efter resan hehe...gick upp käka frukost o sen kom Christin o Jörgen förbi o vi gick alla ut på en liten promenad...tjejerna fick springa av sig lite o även Mella behövde de :) Mella e alltså pappa o Agnetas superfina o söta lilla vovve.

Sen gick vi in o fika lite...sen va de dags för töserna o sussa lite för de va lika trötta som vanligt vid 12 tiden även om de sov länge idag. Jag o Agneta åkte ner till backaplan o handlade sallad på paprika som vi tog med hem.

Vid 16 tiden åkte pappa o Agneta hem igen till Uppsala...o strax efter de kom min Tebbe förbi o hälsade på...sen åkte hon hem vid halv 7 tiden.
Nu sitter vi i soffan o slappar...tjejerna sussar o grannen håller på o gör mig galen med sin renovering =( SLUTA NU SNÄLLAAAAA

PussenKramen 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback