Shopping

Idag tog sig tjejerna o jag oss ner till backaplan för att kolla om vi hitta nå skoj. De små är ju inte allt för roade av att gå i affärer...så därför tänkte jag att jag passar på när de ska sova, men icke sa nicke...sova ville de inte.
Vid 14 tiden kom Annika o Jennifer ner o höll oss sällskap...käkade lite lunch...o efter de deckade dom...övertrötta eheheh.
Då va de mycket lättare o kolla på saker...vi fyndade till mig.
2 Jeanskjolar
6 Linnen
2 Bh´ar
4 Trosor

Till barnen hittade jag.
2 Klännigar
2 Shorts
2 T-shirtar
6 Linnen
2 Solhattar
2 Tjocktröjor

Riktigt nöjd av alla fynden =)


Mina fina medans vi väntar på bussen

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback