Samlar vuxenpoäng

Ja fast jag har nog skaffat de flesta redan...fått barn, köpt hus, bakat bullar mm mm
Idag har jag skafat några till...vi va till plantagen idag o handlade lite blommor som JAG planterat i rabatten...impad av mig själv igen. Först rensat bort ogräs mm o sen grävde ner dom....vem kunde tro detta om mig? Inte jag isf....Har även planterat en vinbärsbuske o en annan buske...SmultronJasmin heter den...har tjatat i evigheter om att jag vill ha en sån o nu har jag fått de weeiii.
Nog om de...säkert bara jag som bryr mig ändå heheh.

Efter vi va där iaf så åkte vi hem till Daniels mormor o fikade...sen hem o packa ihop en liten väska till de små för de ska sova hos farmor o farfar idag...Daniel ska ut på galej med en kompis o jag ska dricka vin.

Ha en trevlig lördagkväll allihop...bänkad framför EVC kommer inte jag vara iaf, men hejja Cypern :)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback