Oj oj oj sicken dag

Idag gick vi upp 8.15...va otroligt trött...fattar inte varför för jag somnade relativt tidigt igår...tror jag iaf hahah.
Vi klädde på oss o gick ner o tjejerna käka frukost....sen ringde vi till Gunnel o fråga om hon hade lust att komma förbi o fika lite med oss...o självklart ville hon de, men först åkte hon till affären o handlade lite mjölk o yoghurt till oss...så snällt =) Kl 10 gick vi iaf ut i de underbara vädret o började pilla i trädgården....ne jag e inte sjuk, men jag fick nå ryck helt enkelt...de e ju annars Daniels jobb. Straxt efter 11 kom Gunnel o vi drack lite kaffe, käka bulla o tjejerna hade hon med sig russin till...så söta när de sitter där med sina små askar.

De små gick o la sig vid halv 1 ungefär o jag fortsatte ute....sen va vi ute hela dagen fram till halv 6 tror jag. Egentligen skulle de ju ha regnat idag, men jag tackar gudarna för att de ändrade sig =) Kan ju fortsätta hoppas på bättre väder...Håller tummarna.

Har även städet lite inne o tvättat en hel del...är faktiskt lite impad av mig själv efter dagen...så känner att jag e värd att slappa i soffan nu :)

Sen är även biljetter hem bokade så den 9 juni 12.42 bär de av med tg mot sthlm...så kommer mamma in o möter oss där...för denna gången har vi ingen vagn så hon måste komma in med den så jag får med mig både packning o skruttorna. Underbara Tebbe har lovat att hjälpa mig till tåget...gulliga du.

Ja de blev en superdag även idag fast planerna blev ändrade...Skulle egentligen till öf med Maria o sötaste twinsen Loa & Julia, men stackars lillan hade åkt på kräksjukan =(

Tack för nu...PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback