Mysdag

Idag gick vi upp vid 8 tiden tror jag...vet inte riktigt, men de känns bra iaf =) Började tycka att Flisan lät väldigt nära...de sover i ett rum nere o vi upp på övervåningen. ja för er som inte vet så är vi hus o hundvakt denna veckan åt svärföräldrarna...de kände tydligen för att åka till varmare grader, men säger bara hehe...tji fick dom för nu har vi åxå varmt =)
Iaf så när jag kom ner så stod Flisan i vardagsrummet...hon hade lyckats komma ur sängen hahaha...Amanda stod kvar i rummet o de lät nästan som att hon skrek...Lämna mig inte ensam här ;) Så söta...o jag kan lova er att Flisan såg otroligt nöjd ut.

Vid 10 tiden stoppa vi in oss i bilen o åkte till Kärra...skulle hälsa på Annika en sväng. vi satt oss ute o mer o mer kläder på de små åkte av...till slut sprang de omkring nakna o de va tydligen hur skönt som helst =)
Annikas syster kom förbi med sin lille prins...vilken sötnos...3½ mån va han =)

Vid halv 2 åkte vi där ifrån o de tog inte många sekunder för tjejerna att somna. Åkte hem lekte lite ute sen va de dags att laga mat. Nu har vi busat lite o så kom Daniel precis hem från jobbet.

Nu ska jag stoppa ner mig själv o skruttorna i badet =)

ha de bäst...PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback