Jag vet vad de e....Kärlek

När jag för ganska länge sen såg en bild på Sia o hennes gullunge Thea när de pussades...vet jag att jag sa till henne att de va nått jag såg fram emot...När mina små juveler skulle börja pussas...o de har de gjort nu ett tag, men de e inte fören idag när jag va o fikade med Tebbe o Liv som jag fått de fångat på bild.

Finns de nån större kärlek en den man har till sina/sitt barn? Ne de gör de verkligen inte...den kärleken går inte att beskriva med ord...


Puss på dig min gullunge <3 mamma älskar dig

Annars idag har jag som sagt varit på stan o tagit en fika med Liv o Tebbe...sen blev de donken.
När vi va klara på stan så åkte jag o tjejerna hem till Christin o Jörgen o hälsade på...de åker till Turkiet imorgon så de ville mysa med tjejerna lite innan...Vi kom hem igen vid halv 9 o då kan jag lova er att tjejerna va trötta...de hade inte blivit mycket sömn idag, men duktiga som de e så klara de de galant.
Nu sover de iaf o de tog inte lång tid innan ögonen slog ihop...jag o Daniel sitter i soffan o slappar...han framför tv´n o jag framför datorn.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

Tack för igår bästaste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback