Fredag igen då!!

Ja nu har de blivit fredag igen...de e ju läskigt va veckorna går fort. Börjar bli lite nervös inför hösten nu...tjejerna ska börja på förskolan o jag ska börja jobba på riktigt. Jag har längtat massa till att få börja jobba...har ju iaf gått hemma i snart 2 år. Eftersom jag själv jobbar på fsk o har inskolningar så vet ja ju hur man brukar säga till förälrar när deras barn gråter...- gå du de går över..vi ringer om det är nått speciellt.
Har en känsla av att jag kommer vara en av de blödigaste hahah...kommer inte alls va lika tuff som man vill.

Idag är inte tjejerna på sitt bästa humör...just nu springer de o tar varandras napp o springer åt andra hållet o den andra springer efter o skriker. Jag sitter o skrattar i smyg...för de ser rätt skoj ut =)

Har iaf planer på att ta mig ner till backaplan idag...vi får väl se hur de går med de.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback