Back home

Japp nu e vi tillbaka hemma igen...saknat min lilla rosa dator :) 1 vecka av husvaktande o hundvaktande...de har gått bra, men hemma e ju alltid hemma...man slipper leta efter saker man behöver o så vet man ju vad som finss runt omkring...ja jag tänkte ju självklart på tjejerna...de kan inte hitta massa nya roliga saker o pilla på :)
O de bästa av allt e ju att jag har fått Daniel att inse att han inte vill ha hund....jag har iofs sagt hela tiden att vi inte ska ha hund, o de hade inte hänt heller, men nu säger han själv att han inte ska ha hund...mycket bra tycker jag =) Nu e de så att jag älskar hundar, katter o djur över huvetaget, men de e ju så mycket jobb o jag tycker vi har tillräckligt ;)

Idag har vi iaf haft en väldigt trevlig dag...Daniels morbror har fyllt år så vi va där o åt go mat o smarrig tårta. Amanda, Flisan o Sebbe sprang runt som galningar...de har så skoj tillsammans de små liven...så himla kul o se.
De har ju inte träffats så jättemycket senaste tiden, men de hoppas jag att de har blivit ändring på nu.

Jag har ju lovat massa bilder...o de ska komma, men jag har lyckats förlägga mockajängen så jag kan inte få in bilderna från telen till datorn...men jag lovar att leta så mycket jag bara kan.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback