Vart tog du vägen???

Solen alltså...de skulle ju va strålande väder idag o vi skulle va ute massor o grilla korv, men men vi får väl va ute endel o sen steka korv inne ist. Kan ju va mysigt de åxå kanske...fast vi e lite less på att vara inne nu måste jag säga.
Oj oj vad jag har klagat mycket senaste tiden...lovar att de snart ska vara över...ska bara komma massa positivt i mina inlägg framöver =)

Imorrn skulle vi egentligen på 5 årskalas, men vi får ta de en dag i nästa vecka ist för eftersom tjejerna inte är helt hundra så vill jag inte utsätta Marcus för något...vet ju inte hur tjejerna är i halsen o de sista jag vill utsätta honom för är halsfluss...de har han haft alldeles för många ggr redan.
Men det är väl aldrig helt fel att dra ut lite på sin födelsedag hehe =) Paket kan man aldrig få för mycket av...inte jag iaf hahah.

Snart kommer mamma hem från jobbet o nu är hon ledig enda fram tom ons...hur mysigt som helst.
Ojdå vad e de jag ser...solen...den kanske kommer fram lite ändå...HOPPAS.

Ne nu ska jag gå ner o sätta på lite kaffe innan mamma kommer...hon e rätt slut efter o ha suttit i nå möte hela dagen så då kan de va gott med lite kaffe o kanske kunna slappna av lite.

Nu är biljetten fixad till söndag weeeiiii...Framåt stolta AIK <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback