Våren är på väg???

Ja efter de härliga vädret som var idag så kan man ju börja undra =) Jag håller verkligen tummarna nu...fast fick ju höra idag att de ska komma in nå skitväder på fredag, men kan ju hoppas att de ändrar riktning. Fast freda spelar de ju egentligen ingen större roll för då åker vi iväg uppåt i landet o där snöar de ju tydligen för fullt...så vi kommer inte undan snön. På lördag ska tjejerna på sin första 30 årsfest...o jag ska ju självklart med jag åxå =) Min underbara svägerska Hanna fyller ju år...vet att jag nämt de förr, men nu när de e så nära e de dags att uppdatera lite =)

Idag har jag som sagt städat...o jag han med övervåningen när tjejerna vaknat...känns ju alltid skönt när de e gjort, men de e ju inte mitt största intresse kan jag lova ;)
Vi kom ju inte ut idag heller, men vi hade tur ändå för Annika o hennes dotter Jennifer kom förbi o hälsa på ist...de e ju så roligt när man får lite besök =)

Tjejerna gick o la sig strax efter kl 18...de skulle egentligen ha badat idag, men Natta ville göra de imorrn så då blev de sängen direkt...de va ju så trötta. Imorrn bär de av till jobbet...är sen imorrn så jag hoppas verkligen att jag hinner hem innan mina hjärtan ska sova...för annars blir de jobbigt för jag åker innan de vaknar på tors...för då ska ja jobba igen.

Ikväll e de äntligen premiär för Desperate Housewives...som jag har längtat...måste ju vem som dog o vem som inte dog =)

Ne nu ska ja slappa lite...ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback