Vad va de som hände?

I natt vaknade Flisan vid 2 tiden o hade kräkts...va bara att plocka upp henne o byta kläder...o så sängkläderna. Amanda vaknade ju åxå pga de så de va high life från henne =) Flisan kräktes 4 gånger innan jag kunde gå in o lägga mig igen o hon somnade om....Amanda vägra lägga sig ner så henne hämta jag in i våran säng så hon fick sova där...då va hon nöjd. jag vaknade av väckarklockan 06.50...skulle egentligen ha gått upp då o gjort mig iordning för jobbet, men fick ist ringa o säga att jag inte kunde komma =(
Jag hade verkligen sett fram emot o jobba dessa två dagar, men vad kan man göra? E min lilla skrutta sjuk så vill jag ju vara hemma med henne, men har haft så dåligt samvete idag för jobbet...känner mig så dum. Hatar att ringa o säga att jag inte kan jobba. Men jag fick iaf en dag extra o jobba i slutet av månaden så de känns kanon =)
Men idag på dagen har Flisan varit pigg iaf o hon har ätit o druckit som vanligt o inga mera kräkor...grymt skönt...blev lite orolig inatt att jag inte skulle kunna åka upp i landet på fredag, men nu känns de mycket bättre =)

Imorrn ska Natta komma förbi o vi ska gå o hälsa på hennes mormor...hon ska bjuda på semlor...nu äter ju inte jag sånt egentligen, men funerar på om jag ska fuska lite imorrn hehe...hon gör små semlor så de kanske inte är så farligt...hoppas jag ;)
Fick ju höra av Liv för en liten stund sen att hon bakat bullar till tågresan på fredag...mums...om hon nu inte hinner äta upp alla innan dess hahaha (hon som sa de)

Åh va jag längtar till fredag...ska bli riktigt mysigt o åka tåg...nu ska jag inte säga för mycket för jag har ingen aning om hur tjejerna kommer att vara nu när de inte vill sitta stilla, men de känns kanon att jag har Liv med mig iaf o självklart lilla goa Clara åxå...sen e de faktiskt en kompis till som kommer att åka samma tåg som oss...Sara heter hon...tycker de e lite lustigt att vi bokat så långt innan...o så hamnar vi på samma tåg =)
Nu längtar jag ju inte bara till tågresan utan jag saknar min underbara familj massa åxå...ska bli super att träffa alla igen...känns som en evighet sen jag va där sist...de e ungefär 1½ månad sen, men de känns mycket längre...har insett att jag bor alldeles för långt ifrån.

Ne nu ska jag nog slappa lite o så ska jag smyga upp o kolla till mina små juveler.

Amanda o Felicia...mamma älskar er över allt annat <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Vilken tur att Flisan slutade att kräkas så snabbt. Hoppas verkligen att Amanda slipper eländet. KLart du ska äta en semla, du är ju jättesmal nu.



Hoppas ni får en bra resa uppåt och att det blir superbra där uppe. Vi får ha en lekträff när ni är tillbaks. Kram/Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback