Tog en promenad

När mamma kom hem så låg tjejerna o sov...jag o mamma gick ut o satt oss en liten stund o drack kaffe. Solen kom till slut fram, men tyvärr så blåste de så de va inte så jätteskönt. När vi kom in vaknade Amanda...hon hade nog inte sovit färdigt riktigt för hon va lite gnällig, men kom ganska snabbt över på andra tankar o gick runt o skrattade ist. Jag blåste upp ballonger...o de e tydligen jätteroligt heheh =)
När Flisan vakna klädde vi på oss o tog en promenad ner till brevlådan o sen hem igen...lagade mat, falukorv o makaroner o de va mumsigt...så skönt o se dom äta mat igen =)
Sen blev de lite tv innan tjejerna skulle lägga sig o sussa igen...Amanda har fått nå för sig så hon vägrar välling...både i morse o nu på kvällen...hmm får se hur vi löser de framöver eller om det går över.

Just nu sitter jag o mamma här uppe o kollar på tv Vampire Diaries...eller jag tittar o mamma jobbar lite på sin semester heheh.
Jag gillar denna serien massa =)

Imorrn bär de av in till uppsala..svandammen o mata fåglar sen ska vi nog hitta på lite annat åxå.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

kanske är det dags å få gröt till kvällsmål istället?

om hon vägrar välling :-) det är ju bara bra :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback