Ojdå!!!

Ja de va ju några dagar sedan som jag va inne o skrev här...riktigt kasst av mig måste jag erkänna, men men nu e jag tillbaka iaf =)
Här hemma är tjejerna o jag tipp topp medans mamma o Hasse är de värre med. Mamma e iaf tillbaka till jobbet, men hon låter ju inget vidare måste jag säga. Hasse där emot är så ynklig stackarn, men vi hoppas att han blir bra snart.

Igår va vi iaf inne hos pappa o hälsade på...vi åkte här ifrån vid 11 tiden...tog en tur förbi Nanopuls o lämnade ett paket åt Hasse...sen åkte vi till pappa.
Jag va sååå trött, men man får inte många lugna stunder nu när tjejerna springer runt hela tiden =) Jag o pappa käka lunch...minestronesoppa...Amanda åt säkert upp hälften haha Flisan käka endel hon åxå. Sen va de dags för de små o få lite mat o de va ju inga problem att få i sig även om man ätit lite innan =)
Vid 16 tiden kom Christoffer o Jossa o hälsade på...vi har sagt så många ggr att vi ska ses när vi e uppe, men de har inte blivit av, men nu blev de de iaf =) Christoffer e min halvbrors äldsta o så han supersöta flickvän Jossa =) Vid 16.30 kanske så kom min syster Evelina med sina goingar Adam o Marcus...vi käka midda o sen han vi inte så mycket mer för de va dags att börja bege sig hemåt så de små fick sussa, men vi vänta in tills Agneta kom hem så vi han träffa henne lite åxå =)

Idag har vi varit inne i Uppsala igen o träffat min Rosie...hämtade upp henne hemma sen åkte vi till Gränby...gick o fika...Vid 14 gick vi till Rocks o hämta upp Jenny som hade lunch så gick vi o käka lite =) Klockan gick superfort så vi kolla runt lite snabbt bara i affärerna sen va de dags att åka hem igen.

Nu sitter jag o kollar på Let´s Dance o inväntar mamma...o självklart ska jag kolla på Solsidan...fredagens höjdpunkt =)

Ne nu får de va nog...kommer mer imorrn eller nått =)



PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback