Människor igen

Nu börjar vi bli människor här hemma igen...så SKÖÖÖÖNT...äntligen måste jag ju säga. Efter en hel vecka med först kräksjuka sen feber o slemmig hosta är man måttligt trött o sleten...även om jag själv klarat mig.
Torsdag imorrn o de ska bli en underbar dag med massa sol o några plusgrader...när mamma kommer hem efter jobbet ska vi vara ute massa...grilla lite korv o bara ha de mys...tjejerna behöver lite friskluft o jag åxå för den delen =)

Resten av tiden som vi ska va här uppe ska vi hitta på massa...ska inte bara vara utan göra massa skoj. De får jag skriva vart eftersom, men kan ju berätta att det är premiär på söndag weeieiii som jag har längtat.
Först blir de våran premiär frukost...dock saknas 2 personer, men vi andra 3 får klara oss ändå...sen blir de öl o spelarmottagning. Ja jag längtar hahah vet inte vad jag ska skriva mera nu, men ha de bäst alla för de har jag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tebbe

saknar er... vill också äta frukost och se älskade AIK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback