Lek o buslandet

Idag gick vi upp lite tidigare än vanligt, men ändå inte tidigt heheh =) Kom i säng alldeles för sent igår...fattar inte varför...jag va ju så trött, men de va den där jäkla hockeyfinalens fel.
Upp kom vi iaf o de va bara att börja göra sig iordning...för idag skulle vi till lek o buslandet o träffa Sara med sina twins Tilde o Natalie o så Elin med sina twins Tilda o Alice. Så nio tjejer va vi idag...ett riktigt gäng o de e alltid lika kul o träffa dom =) Deras små är nästan 1 månad äldre bara så de e jättekul att de är i samma ålder =)

Vid 10 gav jag tjejerna gröt iaf o sen klädde vi på oss alla kläder o gav oss iväg till bussen...tänkte att jag skulle åka lite tidigare så att de skulle hinna sova lite innan de va dags för o leka. Tjejerna somnade iaf på bussen o så gick jag o handlade lite mellis till dom på coop...sen gick vi till lek o buslandet. Sara, Tilde o Natalie va redan där när vi kom o strax efter oss kom även Elin, Tilda o Alice.
Det va mycket klättrande, bus i bollhavet, hoppa studsmatta o massa spring som gällde. Amanda va på rymmen flera gånger...hon kände matlukten o försökte smita till "caféet".

Vi va där i nästan 3 timmar så jag trodde att tjejerna skulle somna så fort jag la ner dom i vagnen, men tji fick jag...de höll sig vakna enda tills de va dags att sova...fast vi fick ju roa dom rejält sista timmen =)
Jag har haft en jätterolig dag o jag tror nog att alla 6 småtjejer har haft de åxå.

När vi skulle åka hem stanna vi till på affären o handlade lite o så hämta jag ut en paket med massa roliga saker som jag beställt weeiii...men de roliga slutade där för de va ett HELVETE att ta sig hem från affären...de e ju helt sjukt...försök dra ett vagn av storlek gigantisk i 1 dm slask =( hem kom jag iaf, men va måttligt glad.

Här kommer lite bilder från dagen iaf =)


Alice, Tilda, Amanda o Felicia hoppar studsmatta =)

Flisan o Tilda



Flisan <3

Natalie njuter bland bollarna

Här sitter nästan hela tjejgänget...Tilde saknas för hon sov

Elin, Tilda o Amanda

Bus Alice

Amanda <3

Tilde gungar o Flisan också =)

Så de va lite bilder från dagen...mycket mysig dag med massa underbara o söta små barn =)
Detta får vi göra om tjejer =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Tack för idag. Det var verkligen superkul att se alla tjejerna röjja så. Vi får allt ses snart igen så att de får leka. Ha så gött i Storstan, kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback