Ja vad har hänt?

Inte speciellt mycket måste jag säga...idag har det varit underbart väder o så har man suttit inomhus för de mesta...va ute en sväng när tjejerna sussade...o sen tog vi en promenad ner o hmta posten.
Ja här hemma har alla legat dåliga...förutom jag då, mamma ska tillbaka till jobbet imorrn så hon e frisk igen, men Hasse där emot ligger som en klubbad säl där nere. Så fick jag även höra idag att pappsen ligger dålig åxå...herregud de e ju sjukt hur de smittar...Känner mig så elak iaf...så förlåt alla som blivit smittade...de va absolut inte min mening o jag lovar att de inte va tjejernas avsikt heller.

Snart är de dags att knoppa i säng...har ju inte sovit allt för bra senaste nätterna...tjejerna har sån hemsk hosta, men jag hoppas verkligen att den försvinner snart.
Annars har de faktiskt inte hänt så mycket skoj här uppe än, men vi har massa att ta igen när alla mår bra igen =)
Måste ju säga att jag trivs som fisken i vattnet när jag är på min hemmaplan.

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mera så jag släpper de här så kommer de mer imorrn eller nå =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback