En helt vanlig dag

Måndag igen...fast den e snart slut. Idag har mamma varit ledig o de e ju hur skönt som helst...
Gårdagen behöver jag inte nämna alls tycker jag för den va inte alls så som jag tänkt mig tyvärr...så nog om de.

Idag vaknade tjejerna som vanligt kl 6 som de gjort senaste veckan SUCK, men måste ju erkänna att dagarna blir bra mycket längre iaf ahha...När de sovit en sväng så åkte vi in till Bro o kolla runt lite...jag köpte mig ett par nya skor..grymt nöjd. Hade likadana förra sommaren o gilla dom skarpt så köpte likadana =)

När vi va klara där åkte vi till Bålsta o kolla lite, men varken jag eller mamma hade nån lust att kolla i affärer så vi gick in o handla lite o åkte sen hem igen. Vi e ju lite halvkrassliga här hemma fortfarande...eller Hasse o mamma e iaf...själv har jag inte riktigt tid att känna efter.
Ne jag vet inte vad jag ska skriva mer så lägger ner detta nu för idag =)

Ha de bäst


Mina underbara, finaste o älskade små tjejer <3<3<3 vad vore livet utan er?

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tebbe

åh vad fina de är... blir alltid lika glad när jag får se bilder. snart kommer jag hem och kramas på tant tebbes troll

Postat av: LINDEROTH

Så söta dom är!



Ville bara tipsa om att du kan vinna en design i min blogg just nu :) http://dlinderoth.blogg.se/2010/march/lottar-ut-en-design.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback