Picknick vid havet

I natt sov vi inget vidare...jag gick o la mig vid halv tolv o då hade redan tjejerna vaknat en sådär 25 ggr...vid halv 3 vakna Amanda o skrek hysteriskt...tog in henne i min säng o så tog de ungefär 1 timme innan hon somna om...så vakna dom vid 7...Så de rätta ordet på mig idag är tröttast.
Vid halv 9 ringde iaf Christin o fråga om vi hade lust att följa med på en picknick vid havet...o de nappa jag på direkt. Hon kom förbi o hämtade upp oss o sen hämtade vi även Gunnel...sen bar de av till Sillvik. De har blåst en hel del idag så de har varit lite kyligt, men vi satt oss på ett ställe i lä så de va supermysigt.

När vi åkte hemåt somnade båda tjejerna i bilen o vägrade sen att somna om i sina sängar...så de va bara att ta upp dom o så har hela eftermiddan varit helt hemsk...gnälliga barn o trötta o gnälliga föräldrar, man känner sig så hemsk när man har så otroligt dåligt tålamod, men jag tror nog att jag har klagat mest inne i mitt huvud.
Vid 16.30 va de dags att laga mat...sen stoppa ner juvelerna i badet...riktiga små skitgrodor va dom efter dagen hehe. Sen gav alla 4 upp...tjejerna la sig o somnade snabbt, men de har vaknat ett antal ggr redan så har på känn att natten blir som den som va...själv har jag satt ner baken i soffan o tänker inte lyfta på den fören de e dags för sängen...vilket blir tidigt ikväll kan jag lova.

Håller tummarna att små juvelerna får sova någelunda i natt iaf...mina små älsklingar <3


Flisan med sin drottningvink <3


Massa gott hade vi o äta


Amanda ute o traskar


Daniel, Christin o Amanda


O här e alla vi =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback