Min allra äldsta barndomsvän...

har vi varit o hälsat på idag. Vid halv nio imorse bar de iväg mot Uppsala o sen ut till Knutby. Idag skulle jag o tjejerna hälsa på hemma hos Fia. Fia o jag e uppväxta på samma gata i Storvreta...vi har känt varandra sen vi va sååå små. Oj oj oj va mycket skoj vi har hittat på under alla dessa år...o så har vi även kommit underfund med att vi inte alltid va så snälla hehe, men de e nog inget jag ska gå in på här ;) Vi 2 höll ihop iaf i vått o torrt...t om lärarna på skolan försökta få våra föräldrar att inte låta oss umgås så mycket för att vissa tjejer i klassen va avensjuka o inte fick va med...vilket jag inte riktigt förstår för i skolan tillbringa vi alla raster på fotbollsplanen o spelade fotboll =)
Aja nu är vi iaf 30...eller inte jag riktigt än...2 barnsmammor o lever på helt olika håll, men en sak e aäkert att Fia kommer alltid att finnas där hur länge de än går mellan gångerna.

Vi har haft en helmysig dag o tjejerna va helt slut när vi satte oss i bilen för att åka alla milen hem igen...de tog inte så lång tid innan de båda sov...vi hämtade upp mamma inne i bro o sen åkte vi hem.

Nu ligger de små juvelerna o sover o jag ska gå o kolla på lite fotboll...Heja England

De blev en liten uppdatering iaf...mera kommer en annan dag när jag har ork att starta upp den segaste datorn igen =)


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annica

grattis på 30 års dagen!



det va kul att få se dig och dina juveler , det va ju ett tag sen =)

ha en bra dag, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback