Ja då va de helg igen!!

I natt sov Flisan bra igen...fast hon vaknade några ggr under kvällen igår. Hon är inte helt hundra för hon e lite gnällig o kan inte riktigt äta som vanligt...men jag hoppas att de går över snart för de e inte skoj o se sina juveler va hängiga. Idag tog vi iaf en tripp till affären...vällingen va slut o så köpte vi glass för de får man äta om man e krasslig...även jag gillar glass ;)

Sen va vi ute lite o lekte innan de va dags för mat...har märkt att man ska inte vänta tills de blir för trötta med att ge dom mat...man blir bra stressad av 2 små knoddar som drar i varsit ben o skriker hahah =)
När dom gått o lagt sig åkte cocosoljan på...så himla gött o steka sig lite =)
Sen har vi varit ute hela dagen...plockade fram poolen även idag o dom gillar o plaska...fast Flisan tycker mest om att gunga.

Nu ligger juvelerna o sover o dom va trötta för de slockna väldigt snabbt.
Imorgon ska ve hem till Christin o Jörgen...grilla lite o så ska vi gö iordning deras pool så man kan bada lite...fast jag tycker alltid att det är för kallt...så jag håller mig på land o steker mig lite ist =)

Nu är de tv som gäller...så blir de nog sängen i vanlig tid för trött e jag iaf, men de e ju som vanligt =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback