Förskolan

Idag har tjejerna varit o hälsat på förskolan som de ska börja på =) Tror faktiskt att de kommer bli riktigt bra...verkar vara goa fröknar. De e ju nybyggt...eller iaf halva fsk o vi hade turen som kom i de nya lokalerna.
Vi kollade runt lite o sen va vi inne på avdelningen o lekte...när de va dags att gå hem va de knappt jag fick med mig Amanda...hon tyckte nog att hon skulle vara kvar där ett tag till =) De e ju positivt...Själv börjar jag få lite smått panik nu faktiskt när jag tänker på de...hur ska jag klara av att inte vara hemma med tjejerna varje dag? Jag e ju iaf ledig en dag o så har jag helgerna då förstås...de kommer säkert bli bra, men fan så blödig jag kommer vara hehe.

När vi tills sist kom hem iaf så va de dags för lite mat o sen sängen...nu ligger dom o sover, men de vaknar då o då. När ska detta gå över...de behöver ju verkligen sova.

Om en stund kommer Tebbe o Liv hit o myser med oss...blir lite kaffe o skitsnack.

Ne får skriva mer senare.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback