En tidig morgon...

kan man ju säga att det blev idag...som jag skrivit tidigare så e inte tjejerna tipptopp o jag tycker så synd om dom. Att de små tänderna kan göra så ont...Även Amanda har börjat ha de jobbigt nu.
06.10 va de dags för mig att vakna idag tyckte Amanda iaf...Flisan hade nog gärna sussat lite till. Amanda fick lite välling, men Flisan vet jag inte vad de hänt med hon vägrar välling på kvällen o nu vägrar hon även välling på morgonen...o nappen kastar hon gärna så långt de bara går. Vattenflaksan e inte så intressant längre heller, men får hon vatten i ett glas så e hon nöjd...tror min lilla tjej har blivit stor o tycker de själv åxå. Bara o gilla läget o låta henne få som hon vill =)

Vid halv 9 gick vi ner iaf o Daniel sov på soffan inatt så han fick vakna då...dom tycker ju att det är så kul o väcka pappa när han sover i soffan...mycket bra tycker jag mohahha.
Vid 9 tiden kom Christin o hämtade oss o vi åkte hem dit...hade de mysigt ute på altanen...åt lite fruktsallad o tjejerna sprang omkring. Sen vid 11 va de dags för lunch...de va så trötta vilket jag verkligen kan förstå...de va jag åxå kan jag lova :)

Flisan somna, men Amanda vägra så hon va vaken ett tag till...jag o Christin åkte o handla lite som vi skulle grilla senare...när vi kom tillbaka va Flisan vaken åxå, men såååå trött fortfarande så vi la henne igen o hon sov lite mer än en timme till...Amanda fick jag o sova åxå till slut.
Vid 15 tiden kom Patric o Sebbe förbi åxå o åt med oss...Sebbe o tjejerna har så himla skoj när de ses...de skiljer ju bara 5 månader mellan dom så de e perfekt.

Nu ligger mina små <3 o sover, men de vaknar titt som tätt o e hysteriska....hoppas verkligen att det går över snart...vill ju att mina juveler ska må bra o va så pigga o glada som bara dom kan.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback