Dessa dagar....

kan man ju bara älska sitt jobb...Underbara väder...strålande sol o varmt som bara den. Ja som sagt så har jag jobbat idag...började halv 8 o sluta kl 15. Vi gick ut vid halv 9 o sen va vi ute hela dagen...man kan ju inte annat än njuta...Älskar verkligen solen o värmen. Jag har lovat mig själv att inte klaga på att det är för varmt en enda gång denna sommaren...för efter den hemska, kalla o mörka vintern är vi värda sol, värme o ljuset.

Kom hem iaf runt 16 o då va hela familjen ute...busa lite sen va de dags att gå in o laga mat till de små. När de ätit busa vi lite till...sen va de dags att hoppa i badet för små smutsgrodorna <3 Från första början älskade Flisan att bada o Amanda hata de...sen va de tvärtom...Flisan blev hysterisk o Amanda plaska som bara den, men vad har hänt nu...båda vägrar att gå upp...man får muta dom med att de ska få borsta tänderna hahaha.

Efter tjejerna lagt sig så har jag plockat lite, tvättat o diskat...sen va de soffan o sista avsnittet av Desperate Housewives som gällde...Nu är de snart dags att krypa ner i sängen o stänga mina blå.

Ha de bästa

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback