Trötta barn....

trött mamma...ja så kan man säga att dagen har sett ut. Igår somnade inte tjejerna fören sent...kl va närmre halv 10 tror jag. Jag gick o la mig någelunda tidigt för vi skulle iväg idag. Kl 1 inatt vakna jag av att Amanda va lessen...fick ta mina kuddar o gå in o lägga mig på golvet bredvid henne o hålla en hand på ne för att hon skulle bli lugn. Tur va att det inte tog så lång tid för henne o somna om så jag kunde smyga tillbaka till min varma o goa säng o somna om på nytt...iaf för en stund för halv 7 tyckte Amanda att det var dags att vakna igen. Tog med henne in i min säng o jag somnade iaf om en stund...medans hon låg mest o bara mös...ville nog bra gärna sova, men de gick inte så bra.
Halv 8 vakna Flisan o då va de bara att maka sig upp ur den varma goa sängen...med ögonen hängandes nere vid knäna.
Vid halv 10 begav vi oss iväg...Amanda somnade i vagnen o Flisan höll i gång för fullt. Har haft en helmysig dag med skitsnack, bus o långpromenad...även om inte vädret varit de bästa så har de faktiskt inte gjort någe...tills vi kom till Tuve C o stannade o handla...när vi skulle gå hem pissa de ner o självklart hade jag ju inte regnskyddet till vagnen med mig så fick skydda de små så gott jag kunde med en filt =)

Innan de va dags att sussa så va de ett välbehövligt bad som gällde...fattar inte rikigt vad som hänt, men tjejerna får panik nu för tiden av att bada eller duscha =( Nån som har nå knep på hur man kan få dom att tycka att de e skoj o mys igen o bada????

Dom tycker ju inte heller att det e så superskoj o sova längre heller, men dom har ju blivit stora tjejer o slutat med både napp o välling så de kan säkert va omställningen, men dom har ju valt de själva så jag själv tycker ju att dom ska bara lägga sig ner o njuta av att få sova...för finns de nå annat som e så underbart??? Hehehe.

Ne nu blir de slapp i soffan i min ensamhet...Daniel blir borta tills imorrn.


Skruttorna på Borås djurpark

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalee

Fy fan vad härligt att bli dragen runt i vagn så där! Jag vill också...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback