Tack vare Liv

1. Tre namn jag lyssnar till:

Sara, Mehlis, Mamma

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Jag har världens bästa humor

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Är ganska långsint

4. Detta är jag rädd för:

Åskan o duvor

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Sömn, mina tjejer o veta att jag har mina vänner

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Vara utan mobilen, träffa min familj varje dag

7. Detta tycker jag om att göra:

Vara med mina små juveler, umgås med nära o kära, shoppa

8. Detta vill jag göra just nu:

Börja om de senaste 5 veckorna

9. Bästa känslan:

Vara lycklig

10. Värsta känslan:

Vara olycklig

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Självständig, humor,

12. Är jag kär just nu?

Jao

13. Jag vill gifta mig…

Ne de vill jag inte

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Resa,

15. Min käraste ägodel:

Min lilla rosa

16. Något jag vill ha i present:

Precis fått massa presenter när jag fyllde

17. Detta har jag på mig just nu:

Träningsshorts, linne

18. Favoritkläder:

Pyskläder

19. Favoritdjur:

Tycker om massa djur, men ska inte ha nått

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

lite olika

21. Favoritlåtar just nu:

Vet inte om jag har nån speciell 

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:


roligaste - Bild
tråkigaste - De flesta 

23. Stjärntecken:

Kräfta


24. En bok jag älskar:

Gillar riktiga tjejböcker

25. En film jag älskar:

Bodyguard

26. Tv-program jag gillar:


Alla dessa serier

27. Favoritdoft:

D&G Light blue

28. Detta äter jag gärna:

Mammas mat

29. Dricker helst:

Vatten, vin eller öl

30. Favoritgodis:

Röda o gröna godisar

31. Hit vill jag gärna åka på semester:


Australien

32. Färg på mina ögon:

blå

33. Min längd:

176

34. Jag tror på:

Mig själv

35. Jag spelar:

Ganska hård

36. Person jag beundrar:

Min mamma o mig själv

37. Så här bor jag:

Radhus i götet

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Har faktiskt ingen =)

39. Det här tänder mig:

Ärlighet, ödmjukhet

40. Det här gör mig avtänd:

Människor som tycker synd om sig själva

41. Favoritfärg:

blå, lila, svart

42. Favoritcitat:

Hmm bra fråga

43. En hemlighet jag vet:

Nått som inte ni andra får veta

44. Bästa present jag fått:

Min nya kamera

45. Senast köpta skiva:

Erik Grönvall 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:


Mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Magen o överarmar

48. Udda förmåga/egenskap:

Jadu en bra fråga till

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Åsna (envis)

50. Vad lyssnar du på just nu?

friidrotten på tv

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Vinkat av mamma, plockat hemma, umgåtts med mina juveler

52. Var är dina föräldrar födda?

I Uppsala

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Bank ID

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Vet inte

55. När badade du i en pool senast?

I tjejernas pool uppe hos mamma för en vecka sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?


Ja. Snövit o Mio min Mio

57. Hur många barn vill du ha?

Har 2 o de räcker för mig

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Techno

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Nope

60. Vad har du för TV-kanaler?

Massa kanaler

61. Har du åkt moped någon gång?


Ja

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Ja

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?


Skulle vilja, men vet ej om jag skulle våga

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

USA - Florida

66. Har du en egen trädgård?

Japp

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Kalle Anka

68. Kan du alla orden i nationalsången?

ja de ska jag nog kunna

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Har inte sett så mycket filmer senaste månaden...har ju varit fotbolls VM

71. Favoritpizza?

Margarita

72. Chips eller popcorn?


Popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?


De är inget för mig

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?


Ne de skulle jag väl komma ihåg

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Mamma....sallad från Paprika

78. Favoritchoklad?

Apelsinkrokant

79. När röstade du senast?

När senaste valet va för 4 år sen =)

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Förra året ska de nog va

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

ja

82. Är du bra på matlagning?

Kan ju inte skryta med de, men jag kan om jag vill

83. Klarar du att tanka själv?

Jao de klarar jag allt

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nej tack de har jag klarat mig ifrån

85. Pepsi eller Coca Cola?

Pepsi

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nOm postenkläder räknas så jaj

87. Vad var det senaste du handlade?

Kläder till min 80-talsfest Tebbe ordnat för mig

88. Har du kräkts offentligt?

Ja de har man nog lyckats med på fyllan nångång 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?


Lite av varje skulle va de bästa =)

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Ja de tycker jag att man kan vara

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Mormor 

94. Hade du mycket hår som liten bebis?


Ne de hade jag inte

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Standard telesvar..

96. Vad har du i din väska?

Använder sällan väska...förutom skötväskan då

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Bäddar

98. Vad är du tacksam för idag?

Mina barn, min familj o mina vänner

99. Var hittade du den här listan?

På Livs blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Tycker faktiskt att alla som läser o kan ska gö den

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: LIV

grymt- trodde inte du skulle göra den :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback